آجیل با پوست

چرا خرید آجیل با پوست در پاییز بهتر است؟

پاییز فصل مناسبی برای برداشت انواع آجیل و میوه های خشک مخصوصاً آجیل های با پوست است. مصرف آن در این فصل از سال ایده آل است زیرا به دلیل سرما، بدن به کالری بیشتری نیاز دارد. اگرچه اکثر آجیل ها در تمام طول سال در دسترس هستند، اما در طول پاییز و بیشتر زمستان می توانیم از آنها به صورت تازه برداشت شده لذت ببریم و خواص آنها بهتر حفظ شود.

تمام آجیل ها و دانه ها فواید بی شماری دارند و بدن را با مقدار زیادی مواد معدنی، ویتامین ها، پتاسیم و غیره تغذیه می کنند. آنها انرژی لازم را به بدن ما می دهند و به یک تقویت کننده بدن برای کل روز تبدیل می شوند. این امر به ویژه زمانی صادق است که امکان خرید آنها با پوست و باز کردن آنها در خانه وجود داشته باشد. شما فقط باید آنها را یکبار امتحان کنید سپس می توانید از طعم، که بسیار تازه تر از نوع بدون پوست آن است، و بافتش تشخیص دهید که چقدر ترد و خوشمزه هستند. آجیل دوز زیادی از انرژی همراه با فیبر برای شما فراهم می کند که به کاهش سرعت جذب کربوهیدرات ها و جلوگیری از پیک های گلوکز کمک می کند.

آجیل با پوست

در عین حال، آنها ویتامین های B1، B2، A، C و D را فراهم می کنند. ویتامین E، یک آنتی اکسیدان قوی است که به کند کردن روند پیری سلول ها کمک می کند. تنها با 30 گرم، بیش از 60 درصد نیاز روزانه به این ماده مغذی را پوشش می دهیم. به طور کلی، آجیل سرشار از چربی‌های غیراشباع چندگانه است، اما فندق سرشار از چربی‌های تک غیراشباع است، مانند چربی‌های موجود در روغن زیتون، که کلسترول بد (LDL) را کاهش می‌دهد و کلسترول خوب (HDL) را افزایش می‌دهد. بهتر است آنها را خام مصرف کنید تا چربی ها تغییر نکنند و ویتامین E از بین نرود. برای تازه‌تر نگه داشتن آن‌ها، می‌توانید آن‌ها را با پوستشان که کاملا سفت است خریداری کنید و هنگام خوردن آن‌ها را بشکنید.

بخوانید  چای آبی: فواید، عوارض جانبی و نحوه تهیه آن

آجیل با پوست

یکی از وظایف آجیل در رژیم غذایی تامین پروتئین است. پسته از این نظر برجسته است، زیرا حاوی 6.5 گرم پروتئین در یک مشت 30 گرمی است. پسته سرشار از مس است که باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود. آنها همچنین سرشار از ویتامین های B6 و B1، فسفر و منگنز هستند. گردوی خام با پوستش مغذی ترین است. پوست آن طعم کمی تلخ دارد، پس سعی کنید به آن عادت کنید، زیرا بیش از 90 درصد آنتی اکسیدان های گردو دقیقا در آن یافت می شود. در مورد نگهداری گردو  می توانید آنها را در ظروف در بسته در جای خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری کنید. در صورتی که گردوها در پوست خود باشند، سه ماه زمان انقضا دارند. بعد از اینکه آجیل ها را از پوسته بیرون آوردید، می توانید آن ها را بیش از شش ماه در یخچال نگهداری کنید. می توانید گردوها را در ظرف دربسته فریز کرده و برای یک سال از آن استفاده کنید.

آجیل با پوست

از کجا می توانم آجیل با پوست بخرم؟

ما در شرکت بین  المللی آفتاب پارلان ارس طیف وسیعی از محصولات ایده‌آل برای پاییز را داریم: گردو با پوست مرغوب، پسته با پوست، فندق با پوست، بادام زمینی با پوست، بادام با پوست و همچنین آجیل با پوست های دیگری که می توانید در فروشگاه اینترنتی پارلان آنها را مشاهده کنید. همچنین می توانید خرید خود را با بسته بندی های متفاوت سفارش دهید، که می توانید برای هدیه دادن به خود یا دیگران از آنها استفاده کنید.

بخوانید  لواشک یا ترشک؟ترجیح شما کدام است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top
اسکرول به بالا