قوانین و مقرارت

کلیه اصول و رویه‏‌های ‌سایت شرکت بین المللی آفتاب پارلان ارس مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است .در صورتی که در قوانین مندرج، رویه ها و سیاست های ‌سایت شرکت آفتاب پارلان تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و همچنین کاربران ملزم به بررسی قوانین و مقررات می باشند و کلیه خرید کاربران با در نظر داشت آگاهی کامل به قوانین و آخرین تغییرات می باشد.

ورود کاربران به ‌سایت شرکت بین المللی آفتاب پارلان ارس و استفاده از خدمات ارائه شده در این سایت به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از خدمات این شرکت می باشد.

کلیه عناصر موجود در این وب سایت،شامل اطلاعات اسناد تولیدات، لوگو،گرافیک و عکس ها کاملا متعلق به سایت شرک آفتاب پارلان میباشد و هیچ شخص حقیقی و حقوقی بدون اجازه کتبی از اشخاص حقوقی مذکور اجازه کپی،توزیع،نشر،نمایش ارسال و انتقال داده ها را ندارد.

عضویت در سایت به معنی قبول کردن شرایط و قوانین بوده و کاربر متعهد است به این شرایط و قوانین احترام گذاشته و آن ها را رعایت بفرماید . توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین سایت از سوی کاربر است.

آفتاب پارلان همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در آجیل و خشکبار به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای آفتاب پارلان ارس محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده،  محصول دیگری را جایگزین کند.

– در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.

Scroll to Top
اسکرول به بالا