فروشگاه پارلان افتتاح شد.

آجیل و خشکبارتو الان حضوری از تبریز بخر

اگر از علاقه مندان به آجیل، میوه های خشک و شکلات هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم یک سر به فروشگاه تازه افتتاح شده پارلان در تبریز بزنید. پارلان پس از تجربه خوبش از فروشگاه آنلاین آجیل و خشکبار، این‌بار فروشگاه خودش رو تو شهر تبریز افتتاح کرده و حتما بهتون پیشنهاد می‌کنیم که برای کسب یک تجربه‌ی خرید خوب از فروشگاه ما دیدن کنید. 

باز کردن یک فروشگاه جدید همواره لذت‌ها و جذابیت‌های خودش را دارد و این لذت دوچندان می‌شود اگر این فروشگاه از نوع آجیل و خشکبار باشد. فروشگاه آجیل و خشکبار پارلان تنوع گسترده‌ای از محصولات آجیلی، میوه‌های خشک و آلوجات را برای شما مشتریان عزیز فراهم کرده است. آجیل‌های باکیفیت پارلان در کنار محصولات خشکبار صادراتی ما از بهترین و با کیفیت‌ترین باغات استان آذربایجان تهیه می‌شوند و در پارلان به کمک تکنولوژی روز شست و شو داده شده و بسته‌بندی می‌شوند.

آدرس فروشگاه پارلان در تبریز در خیابان پاستور جدید اول، نبش کوی گلشن است. شما در هر نقطه‌ای از تبریز که باشید هنگام عبور از خیابان آزادی می توانید ما را پیدا کنید. همچنین می‌توانید آدرس فروشگاه را در قسمت تماس با ما و از روی نقشه ببینید.

بخوانید  قیسی جامبو چیست؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top
اسکرول به بالا