فروش ویژه بسته های یلدایی پارلان برای شرکت ها و سازمان ها

شرکت بین المللی آفتاب پارلان ارس بزرگترین تولید کننده انواع آجیل، خشکبار و میوه خشک در کشور می باشد. آفتاب پارلان ارس در استان آذربایجان شرقی قرار دارد. این مجموعه دارای دفاتر اداری، فروش و کارخانه ی تولیدی در شهر های تبریز، جلفا ( منطقه آزادارس) و آذرشهر می باشد. این مجموعه با قرار گرفتن در قطب تولیدی آجیل و خشکبار کشور و با تجربه ای 70 ساله با شعار بهبود مستمر، سرآمد کیفیت و قیمت می باشد.

شرکت پارلان به مناسبت فراررسیدن یلدا پک های ویژه ای برای شرکت ها و سازمان ها تدارک دیده است. شرکت پارلان برای ایجاد محفلی گرم به بهانه یلدا برای همکاران شرکتی با قیمت استثنایی بسته های آجیل و خشکبار در انواع طرح ها و بسته بندی ها در نظر گرفته است. این مجموعه انواع آجیل از جمله پسته، بادام، فندق، بادام زمینی، بادام هندی و تخمه آفتاب گردان و کدوی گوشتی  و انواع خشکبار از جمله کشمش، قیسی و آلو با توجه نیاز و خواسته سازمان در پک های مختلف فراهم کرده است. بسته های کادویی پارلان تماما از میوها و دانه های ارگانیک با بسته های بهداشتی و مناسب مواد غذایی تهیه می گردد. این بسته ها حاوی آجیل و خشکبار تازه با طعم های بی نظیر می باشد. در جهت سلامت مصرف کنندگان تمامی فرآیندها از شست وشو تا بسته بندی زیر نظر کنترل کیفی و با تایید این واحد انجام می گیرد.

شرکت پارلان در جهت رضایت مشتریان حمل رایگان در نظر گرفته است. همچنین با توجه به شرایط اقتصادی جامعه و لزوم رعایت حال کارآفرین عزیز فروش اعتباری هم اضافه کرده است. ما امیدواریم که طرح ویژه ی پارلان مورد توجه کارآفرین قرار گرفته تا بهانه ای برای به دور همی شب های یلدا که فرهنگ و سنت دیرینه ما ایرانیان است، برای کارکنان زحمت کش سازمان ها فراهم کند تا با طرح ویژه ی پارلان ما هم در شادی همکاران سهیم باشیم.

Scroll to Top
اسکرول به بالا