استقبال بی نظیر کشورهای اوراسیا از محصولات پارلان

کشورهای حوزه اوراسیا از محصولات ارسالی شرکت آفتاب پارلان ارس از جمله قیسی، آلو (آلوچه خشک)، پسته، خرما و کشمش استقبال بی نظیر داشتند. و سفارشات دریافتی از این کشورها باعث شده مجموعه پارلان به صورت دو شیفت و تمام وقت کار کند.

مدیر عامل پارلان طی جلسه ای با کارکنان شرکت از تلاش های همکاران تقدیر کردند. ایشون تاکید اکید داشتند که باید کیفیت محصولات هر روز بهتر شود و بهبود مستمر در قلب سازمان نهادینه شود. آقای رسولی گفتند کیفیت نه تنها به عنوان یک شعار بلکه به عنوان یک ارزش در شرکت بین المللی آفتاب پارلان ارس است و این باید در تمامی ساختار سازمان در هر سطوحی و در همه واحد ها رعایت شود. آقای مهندس رسولی طی جلسه اظهار داشتند که دلیل استقبال و موفقیت مجموعه در کیفیت و بسته بندی خلاصه می شود. ایشون گفتند دلیل اینکه اکثر تجار داخلی در امور صادرات ناکام مانده اند و یا در این زمینه استمرار نداشته است عدم توجه به کیفیت و بسته بندی مناسب است که متاسفانه این باعث خام فروشی و از دست دادن بازارهای منطقه شده است و کشورهای دیگر این بازار را بدست گرفته اند. ایشون گفتند که در حوزه آجیل و خشکبار مجموعه پارلان باید نه تنها در حوزه اوراسیا و حاشیه خلیج فارس بلکه در کشور های اروپایی مورد استقبال قرار گیرید و این جز با تلاش همه همکاران محیا نخواهد نشد.

ایشون ابراز داشتند که شرکت های روسیه طی تماسی که با ایشون داشتند از کیفیت محصولات پارلان تقدیر و تشکر کردند و خواهان محصولات بیشتری از این شرکت هستند. و در آخر ایشون خبر خوشحال کننده ای به همکاران دادند که با درخواست ایشون  از هئیت مدیره در جهت افزایش ظرفیت تولیدی موافقیت گریده و قرار است که طی طرح توسعه ظرفیت تولیدی مجموعه 200 درصد افزایش یابد.

بخوانید  جشنواره ماه مبارک رمضان

    

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top
اسکرول به بالا