ساده‌ترین راه پوست کندن بادام در خانه

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چرا پوست بادام را جدا می‌کنند؟ در این متن، ما شما را به سفری لذت بخش برای کشف ساده‌ترین راه پوست کندن بادام می بریم. آماده شوید تا از فواید بی شمار بادام سفید آگاه شوید و به راحتی خودتان در منزل پوست بادام را از آن جدا کنید. بادام پوست کنده از طعم بسیار لذت بخشی برخوردار است و همچنین وقتی این کار را در خانه انجام می‌دهید بسیار مقرون به صرفه است. در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که تکنیک ساده پوست کندن بادام در خانه می تواند تجربه شما را از خوردن بادام ارتقا دهد!

بادام پوست کنده(بلانچ شده) در مقابل بادام خام

اول از همه، بیایید تفاوت بین بادام پوست کنده(بلانچ شده) و بادام خام را روشن کنیم. بادام خام در حالت طبیعی بادامی است که در پوست محافظ قهوه‌ای خود محصور شده است. از طرف دیگر، بادام پوست کنده یا بلانچ شده، بادامی است که طی یک فرآیند ساده پوست بادام از آن جدا می‌شود. رنگ بادام پوست کنده برخلاف بادام با پوست سفید است و نتیجه یک بادام صاف و نرم‌تر است که ظاهری زیبا و طعمی نرم و لذیذ دارد.

چرا بادام را پوست بکنیم؟ بادام بدون پوست چه کاربردی دارد؟

اکنون، ممکن است از خود بپرسید، چرا وقتی می‌توانید بادام‌ها را از قبل پوست گرفته شده از فروشگاه خریداری کنید، چرا بهتر است خودتان بادام را در خانه پوست بکنید؟ پاسخ در مزایای بی شماری است که در پوست کندن بادام است. بلانچ کردن نه تنها طعم و بافت بادام را بهبود می‌بخشد، بلکه یک راه حل مقرون به صرفه نیز می‌باشد. با بلانچ کردن بادام در خانه، می‌توانید از همان کیفیت ممتاز، با قیمت بالای بادام‌های بلانچ شده از فروشگاه، لذت ببرید.

بخوانید  فواید کره تخمه آفتابگردان و طرز تهیه آن در خانه

نحوه پوست کندن بادام: طرز تهیه بادام بدون پوست – راهنمای گام به گام

پوست کندن بادام یک فرآیند شگفت آور ساده است که هر کسی می تواند بر آن مسلط شود. در اینجا یک راهنمای گام به گام برای کمک به شما در کندن پوست بادام آورده شده است:

  1. یک قابلمه آب را به جوش بیاورید.
  2. بادام خام را اضافه کنید و بگذارید حدود یک دقیقه بجوشد. بیشتر نپزید وگرنه ممکن است رطوبت آن زیاد شود.
  3. بادام ها را آبکش کنید و با آب سرد بشویید. این کار به جلوگیری از پختن بادام کمک می کند.
  4. هر بادام را به آرامی بین انگشتان خود فشار دهید تا پوست شل شده از بادام جدا شود.
  5. بادام های بلانچ شده را روی یک تابه با دستمال کاغذی قرار دهید تا خشک شوند.
  6. در نهایت بادام های بدون پوست شما مصرف هستند.

راه های استفاده از بادام بدون پوست

اکنون که دسته ای از بادام های زیبای پوست کنده دارید، بیایید راه های خلاقانه بی شماری را برای طعم دادن به جوهره لذت بخش بادام‌های پوست کنده بررسی کنیم:

بادام پوست کنده در میان وعده‌ها:

بادام های پوست کنده خود را به اندازه ریز خرد کنید تا آرد بادام خانگی درست شود. این آرد بادام بدست آمده که بسیار مغذی است، را می‌تواند در انواع محصولات پخته شده مانند کوکی ها، کیک ها و کلوچه ها استفاده کرد و به میان وعده‌های خود طعمی نرم و لذیذ دهد.

بادام های پوست کنده خود را به شیر بادام خامه ای و خوشمزه تبدیل کنید:

بادام های پوست کنده را داخل غذاساز یا مخلوط کن بریزید. آب و عسل و نمک را اضافه کنید و برای چند دقیقه اجازه دهید تا با هم مخلوط شوند و یکدست شوند. وقتی شیر بادام به رنگ سفید مانند شیر کمی پر رنگ تر درآمد کافی می باشد. سپس آن را در یخچال قرار داده تا کمی خنک شود و از این نوشیدنی مغذی در اسموتی‌ها و صبحانه‌ها لذت ببرید.

بخوانید  چرا باید دانه چیا را در رژیم غذایی خود قرار دهیم؟

از بادام های پوست کنده کره بادام تهیه کنید:

آن را روی نان تست پخش کنید، آن را روی میوه ها بریزید، یا از آن به عنوان یک ماده لذیذ در دستورالعمل های مورد علاقه خود استفاده کنید.

بادام های پوست کنده خود را برشته کنید:

آنها را روی سالادهای تازه بریزید تا طعم ترد و آجیلی بیشتری پیدا کند. بادام پوست کنده برشته شده یک رویه یا تزیین دسر دلپذیر برای شما می‌سازد.

بادام های پوست کنده خود را ریز خرد کنید:

بادام های پوست کنده خود را ریز خرد کنید و یا برش دهید تا به عنوان چاشنی غذاهای خوش طعم مانند سیب زمینی سرخ شده، سبزیجات برشته یا کاسه غلات استفاده کنید.

حالا که تا اینجا رو خواندید و کاربردهای جذاب بادام پوست کنده شده را دیدید، می‌توانید برای شروع این ماجراجویی غذایی خود را آماده کنید و دست به کار شوید. برای این کار به بادام های ارگانیک خام با بالاترین کیفیت نیاز دارید که پارلان این کار را برای شما راحت کرده است. بادام‌های ارگانیک پارلان مستقیما از باغدار خریداری می‌شوند و در سریع‌ترین زمان به دست شما مشتریان عزیز خواهد رسید. همچنین می‌توانید از پارلان بخواهید که بادام در سایز و کیفیت مورد علاقه خود را برای شما تهیه کند.

نحوه نگهداری بادام پوست کنده:

برای حفظ تازگی و کیفیت بادام های پوست کنده، نگهداری صحیح آنها ضروری است. آنها را در یک ظرف دربسته یا کیسه قابل مهر و موم قرار دهید و مطمئن شوید که از نور مستقیم خورشید و رطوبت بیش از حد دور نگهداری می‌شوند. بادام های بلانچ شده زمانی که به درستی در جای خشک و خنک نگهداری شوند می توانند طراوت خود را برای چندین ماه حفظ کنند.

بخوانید  فواید زعفران برای سلامتی پوست

اگر فکر کردید که اینجا آخر ماجراست سخت در اشتباه هستید.

راه های استفاده از باقی مانده پوست بادام:

اجازه ندهید پوست بادام هدر برود! باقی مانده پوست بادام را می توان به روش های خلاقانه و مدبرانه تغییر کاربری داد. می‌توانید از آن‌ها به‌عنوان یک لایه‌بردار طبیعی برای پوست‌تان استفاده کنید، آن‌ها را روی سالاد بپاشید تا تردی بیشتری داشته باشند، یا حتی آن‌ها را به روغن‌ها بریزید تا طعمی آجیلی داشته باشند. رویکرد بدون اتلاف غذایی را در زندگی خود در آغوش بگیرید و جلوگیری از هدر رفت محصولات غذایی را که از دیرباز در فرهنگ زیبای ما ایرانیان بوده است را دوباره احیا کنید.

اگر در مورد پوست کندن بادام مطمئن نیستید و همچنان دچار تردید هستید، نگران نباشید! فرقی نمی‌کند که گزینه‌های خریداری شده در فروشگاه یا خانگی را ترجیح دهید، نکته کلیدی این است که از طعم‌ها و فوایدی که بادام به زندگی شما می‌آورد لذت ببرید. اگر برایتان کیفیت محصول مهم است می‌توانید از فروشگاه پارلان بدون نگرانی محصولاتی ارگانیک را تهیه کنید.

3 دیدگاه دربارهٔ «ساده‌ترین راه پوست کندن بادام در خانه»

    1. بله سینا جان
      خیلی راحت میتونین توی خونه بادام‌های خودتون را پوست بکنین و پیشنهاد میکنم از ترکیب بادام و عسل در صبحانه استفاده کنین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top
اسکرول به بالا