محصولات صادراتی پارلان

تولید ارگانیک، با استاندار‌های بین‌المللی

قیسی صادراتی

قیسی صادراتی و با کیفیت یکی از محصولات اصلی و شناخته شده پارلان در بازارهای بین‌الملل است. قیسی به عنوان یکی از خشکبارهای محبوب جهان، در بسیاری از کشورها تقاضای بالا و بازارهای پررونقی دارد. قیسی پارلان دارای استانداردهای کشورهای اروپایی بوده و از کیفیت و طعم بسیار خوبی نیز برخوردار است. قیسی برخلاف میوه زردآلو دارای عمر مفید طولانی است و به راحتی قابل حمل و نگهداری است. به همین دلیل از قیسی در بسیاری از کشورها به عنوان یک مزه در طول سال خریداری و مصرف می‌شود. برای اطلاع بیشتر در خصوص انواع کیفیت قیسی صادراتی روی دکمه زیر کلیک کنید.

آلوخشک صادراتی

آلو خشک علاوه بر اینکه در ایران پرمصرف می باشد در کشورهای مجاور هم فروش بالایی دارد. صادرات مستقیما انواع آلو خشک به کشورهای خاورمیانه به شکل انبوه صورت می گیرد. آلو خشک بسته نوع آلو می تواند شیرین، ترش و یا ملس می باشد برای استفاده به عنوان خشکبار تولید می شود.

آلبالو خشک صادراتی

آلبالو خشک ، منبع مناسبی از بور است. بور بر فعالیت آنزیم های دخیل در متابولیسم کلسیم، منیزیم و ویتامین D (که از عناصر اصلی دخیل در ساختمان استخوان می باشند) اثرگذار است. عنصر بور در کنار کلسیم و منیزیم موجود در آلبالو خشک، سلامتی استخوان را تامین می کند

انواع کیفیت محصولات صادراتی پارلان

Scroll to Top
اسکرول به بالا